האם לפי "המודיע", שרה תחיה ליטמן ראויה לכהן כשרת הביטחון?

    משה נתנאל 3 Comment on האם לפי "המודיע", שרה תחיה ליטמן ראויה לכהן כשרת הביטחון?
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, הגיע בשלישי האחרון לקריית ארבע, לביקור ניחומים בבית משפחת ליטמן, שאיבדו את אבי המשפחה יעקב ובנו נתנאל הי"ד, בפיגוע ע"י עתניאל שבדרום הר חברון, עת שהיו בדרך לשבת חתן לקראת חתונת בתם שיועדה להתקיים שבוע שעבר.

    במהלך הביקור, העבירה הבת-האחות, הכלה שרה תחיה, ביקורת חריפה על ההתנהלות הביטחונית, ועל המצב בכבישי יו"ש. "לתת תדרוך לפני כל נסיעה זה עם חופשי בארצו?", שאלה שרה תחיה את שר הביטחון, "הלוואי שזה היה כל כך פשוט", השיב השר שנענה ב:"גם להיות יתומים זה לא פשוט".

    "השליחות שלנו היא להמשיך את הדרך של אבא ונתנאל. אתה תעשה את השליחות שלך. אם אתה רוצה בא נתחלף, תיקח אתה את החולצה שלי עם הקרע ואני אהיה שר הביטחון", כך שרה תחיה לשר הביטחון.

    חילופי הדברים שהובאו כאן באתר 'קול חי', קיבלו שינוי מפתיע בעיתון "המודיע". במוסף סוף השבוע, בכתבה שסיקרה את המצב הביטחוני השבוע, צוטטו חילופי הדברים בין שר הביטחון לבין הכלה היתומה, אך בצורה מעט שונה: "אם אתה לא מצליח לאבטח את צירי התנועה, אולי נתחלף, קח אתה את החולצה הפרומה של אחי היושב שבעה לידי, והוא יהיה שר הביטחון".

    האם בידי "המודיע" תמליל מדויק יותר מהשיחה, או שמא אימת תנועת הנשים "לא נבחרות לא בוחרות" מהלכת על קברניטי העיתון שרוצים לוודא כי אשה לא תקבל לגיטימציה כלשהי לכהונת שרה במשרד הביטחון…? הדרך להבנת צפונות לבם של העורכים, עדיין ארוכה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הם לא רצו לכתוב שהיא אמרה שיקח את החולצה שלה, כי זה לא צנוע.

    2. 2

      האם ידוע למישהו על סמך מה התירו לשרה תחיה ליטמן להינשא לפני תום השבעה מהקבורה שהתקיימה במוצאי שבת?